The Marketing and Regression Analysis of Trends in the Sector Development and Performance of Railway Transport Enterprises in the Stage of Implementing the New Tariff Policy by the PJSC "Ukrzaliznytsya"
Збережено в:
Дата: | 2016 |
---|---|
Автор: | O. B. Mnykh |
Формат: | Стаття |
Мова: | English |
Опубліковано: |
2016
|
Назва видання: | Business Inform |
Онлайн доступ: | http://jnas.nbuv.gov.ua/article/UJRN-0000596488 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNAS |
Репозитарії
Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNASСхожі ресурси
-
The Ways to Optimize Costs of Enterprise on the Example of PJSC "Ukrainian Railways"
за авторством: I. V. Nahorna, та інші
Опубліковано: (2020) -
Criteria for determining key performance indicators of PJSC "Ukrzaliznytsia"
за авторством: O. Zits
Опубліковано: (2016) -
Modern trends tariff policy in maritime transport enterprises
за авторством: I. V. Poznanskaja
Опубліковано: (2009) -
The tariffs and prices on the railway transport services of cargo trans- portation: legal aspects
за авторством: Ya. M. Kurbatova
Опубліковано: (2013) -
Generalization of Concepts "Passenger Railway Transportations" and "Privileges Passenger Railway Transportations" in the Context of Socio- and Economic Transformations
за авторством: V. V. Kotyk, та інші
Опубліковано: (2012)