The Strategic Monitoring of Marketing Innovations in the Model of Innovative Development of Enterprise
Збережено в:
Дата: | 2016 |
---|---|
Автори: | N. P. Tarnavska, O. S. Holodniuk |
Формат: | Стаття |
Мова: | English |
Опубліковано: |
2016
|
Назва видання: | Business Inform |
Онлайн доступ: | http://jnas.nbuv.gov.ua/article/UJRN-0000596512 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNAS |
Репозитарії
Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNASСхожі ресурси
-
Formation of the Innovation Component of Marketing Technologies of Enterprises That Produce Mineral Waters
за авторством: O. S. Holodniuk
Опубліковано: (2014) -
The Strategic Innovative Development of Enterprises: Theory and Methodology
за авторством: T. V. Shtal, та інші
Опубліковано: (2016) -
Strategic Management of Innovativeness of Business Processes of an Enterprise in Competitive Markets
за авторством: O. V. Arefieva, та інші
Опубліковано: (2019) -
Benchmarking in the Strategic Management of the Enterprise's Innovative Development
за авторством: Yu. O. Holovchuk, та інші
Опубліковано: (2020) -
Features of Strategic Management of Innovative Development of Industrial Enterprises
за авторством: M. V. Korzh, та інші
Опубліковано: (2021)