Competitive situation in the retail market of alcoholic beverages
Збережено в:
Дата: | 2016 |
---|---|
Автори: | O. O. Holubonkova, M. H. Braiko |
Формат: | Стаття |
Мова: | English |
Опубліковано: |
2016
|
Назва видання: | Food Industry Economics |
Онлайн доступ: | http://jnas.nbuv.gov.ua/article/UJRN-0000598327 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNAS |
Репозитарії
Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNASСхожі ресурси
-
Biosensor Devices in the Production of Alcoholic and Non-Alcoholic Beverages
за авторством: H. V. Antonova, та інші
Опубліковано: (2021) -
Reputation Risks of Enterprises in the Market of Non-Alcoholic Beverages in Ukraine
за авторством: V. P. Kovtun
Опубліковано: (2016) -
International experience in countering the illicit trafficking of alcoholic beverages
за авторством: K. V. Sheiko
Опубліковано: (2019) -
Determination of crime in the sphere of illegal turnover of alcoholic beverages
за авторством: K. V. Sheiko
Опубліковано: (2018) -
Harmonizing the Classification of Alcohol and Alcoholic Beverages in the Context of Implementing the Provisions of the EU-Ukraine Association Agreement
за авторством: V. I. Korotun, та інші
Опубліковано: (2018)