PR-events as an element of marketing communications of a higher education institution
Збережено в:
Дата: | 2016 |
---|---|
Автори: | I. Lytovchenko, I. Zharska |
Формат: | Стаття |
Мова: | English |
Опубліковано: |
2016
|
Назва видання: | Ekonomist |
Онлайн доступ: | http://jnas.nbuv.gov.ua/article/UJRN-0000623091 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNAS |
Репозитарії
Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNASСхожі ресурси
-
The System of Marketing Communications in Higher Education Institution: Combining "Classic" and "Digital" Instruments
за авторством: I. O. Zharska
Опубліковано: (2019) -
Marketing communications of higher education institutions
за авторством: M. A. Oklander, та інші
Опубліковано: (2014) -
Analyzing the Communication Environment of Higher Education Institutions
за авторством: V. M. Kovalchuk
Опубліковано: (2022) -
Institutional repository as a promising form of scientific and educational communication at the higher education
за авторством: T. Lutsyshyna
Опубліковано: (2015) -
The Information and Communication Flows of Higher Education Institutions in the Context of Corporatization
за авторством: I. L. Dybach
Опубліковано: (2020)