Herd Behavior as a Result of the Presentation of Irrational of Consumer at Product Markets
Збережено в:
Дата: | 2016 |
---|---|
Автори: | R. N. Lepa, Ja. N. Shumilo |
Формат: | Стаття |
Мова: | English |
Опубліковано: |
2016
|
Назва видання: | Herald of the Economic Sciences of Ukraine |
Онлайн доступ: | http://jnas.nbuv.gov.ua/article/UJRN-0000661802 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNAS |
Репозитарії
Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNASСхожі ресурси
-
Technology for modeling the mechanism of reflective control of herd behavior of consumers in the sales markets
за авторством: Ja. N. Shumilo
Опубліковано: (2019) -
Panic economic behavior in Ukraine as a consumer display irrationality
за авторством: M. V. Ivashchenko
Опубліковано: (2015) -
Conceptual provisions of the mechanism of reflexive control of consumer behavior in the marketing activities of enterprises
за авторством: Ya. M. Shumilo
Опубліковано: (2022) -
Reflexive behaviors management agents in the process of manifestation of the herd in the enterprise
за авторством: S. S. Turlakova
Опубліковано: (2015) -
Consumer behavior research in the education market
за авторством: N. F. Stebliuk, та інші
Опубліковано: (2019)