Evaluating the Marketing Activities of the Restaurant Business Enterprises
Збережено в:
| Дата: | 2016 |
|---|---|
| Автори: | O. V. Zhehus, M. V. Mykhailova, O. P. Afanasieva |
| Формат: | Стаття |
| Мова: | English |
| Опубліковано: |
2016
|
| Назва видання: | Business Inform |
| Онлайн доступ: | http://jnas.nbuv.gov.ua/article/UJRN-0000664163 |
| Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
| Назва журналу: | Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNAS |
Репозитарії
Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNASСхожі ресурси
-
The Theoretical and Conceptual Basis for Managing the Marketing Activities of a Network of Restaurant Business Enterprises
за авторством: O. V. Kosar
Опубліковано: (2021) -
Improvement of the Marketing Complex of Restaurants With Consideration of Specific Features of Restaurant Services
за авторством: M. V. Mykhailova
Опубліковано: (2013) -
Marketing Communications in Establishing Brands for Networks of Restaurant Business Enterprises
за авторством: E. V. Yurchak
Опубліковано: (2015) -
Evaluating the Strategic Development of Restaurant Enterprises
за авторством: S. V. Seliutin
Опубліковано: (2018) -
Technological innovations in the restaurant business for provision the competitiveness of restaurants
за авторством: H. V. Korkach, та інші
Опубліковано: (2021)