The Formation of the Assortment Policy of a Commercial Enterprise: Marketing Approach
Збережено в:
| Дата: | 2016 |
|---|---|
| Автор: | O. V. Shymko |
| Формат: | Стаття |
| Мова: | English |
| Опубліковано: |
2016
|
| Назва видання: | Business Inform |
| Онлайн доступ: | http://jnas.nbuv.gov.ua/article/UJRN-0000664164 |
| Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
| Назва журналу: | Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNAS |
Репозитарії
Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNASСхожі ресурси
-
Features of Management of Assortment of Goods at Small Enterprise
за авторством: T. V. Bilous, та інші
Опубліковано: (2016) -
Omnichannelty as a Marketing Instrument to Ensure the Competitiveness of Trading Enterprises
за авторством: O. V. Shymko
Опубліковано: (2022) -
Benchmarking as a Marketing Tool to Ensure the Competitiveness of Trading Enterprises
за авторством: O. V. Shymko
Опубліковано: (2021) -
Formation of Marketing Policy and Marketing Management at Enterprises of the Corporate Sector
за авторством: G. Us, та інші
Опубліковано: (2024) -
The Current Approaches to the Formation of Marketing Tools of Enterprise Management
за авторством: D. V. Raiko, та інші
Опубліковано: (2022)