The Formation of the Assortment Policy of a Commercial Enterprise: Marketing Approach
Збережено в:
Дата: | 2016 |
---|---|
Автор: | O. V. Shymko |
Формат: | Стаття |
Мова: | English |
Опубліковано: |
2016
|
Назва видання: | Business Inform |
Онлайн доступ: | http://jnas.nbuv.gov.ua/article/UJRN-0000664164 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNAS |
Репозитарії
Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNASСхожі ресурси
-
Features of Management of Assortment of Goods at Small Enterprise
за авторством: T. V. Bilous, та інші
Опубліковано: (2016) -
Omnichannelty as a Marketing Instrument to Ensure the Competitiveness of Trading Enterprises
за авторством: O. V. Shymko
Опубліковано: (2022) -
Benchmarking as a Marketing Tool to Ensure the Competitiveness of Trading Enterprises
за авторством: O. V. Shymko
Опубліковано: (2021) -
Formation of Marketing Policy and Marketing Management at Enterprises of the Corporate Sector
за авторством: G. Us, та інші
Опубліковано: (2024) -
To the assortment plant-masters of the Viscum album L. in the Ukraine
за авторством: O. K. Doroshenko
Опубліковано: (2005)