The Market for Higher Education Services in the Context of the Theory of Merit Goods
Збережено в:
Дата: | 2016 |
---|---|
Автори: | N. L. Savytska, N. H. Ushakova, I. I. Pominova |
Формат: | Стаття |
Мова: | English |
Опубліковано: |
2016
|
Назва видання: | The problems of economy |
Онлайн доступ: | http://jnas.nbuv.gov.ua/article/UJRN-0000666029 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNAS |
Репозитарії
Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNASСхожі ресурси
-
The Integrated Complex of Marketing of Higher Education Services
за авторством: O. V. Zhehus
Опубліковано: (2017) -
Developing the Marketing Instrumentarium to Explore the Interests of Key Stakeholders in the Market of Higher Education Products
за авторством: O. V. Zhehus, та інші
Опубліковано: (2019) -
Model of mechanism for implementing of regional policy of market development of educational services in higher education sphere in the context of globalization
за авторством: L. K. Semiv, та інші
Опубліковано: (2013) -
Marketing strategies in the context of competitiveness of a higher educational institution
за авторством: T. H. Postoian, та інші
Опубліковано: (2020) -
The Corporate-Entrepreneurial University in the Context of the Higher Education Market Development
за авторством: I. L. Dybach
Опубліковано: (2020)