Systematisation and analysis of MNCs' models of conduct for entering the national agrarian markets
Збережено в:
Дата: | 2016 |
---|---|
Автори: | K. Hudym, S. Khalatur |
Формат: | Стаття |
Мова: | English |
Опубліковано: |
2016
|
Назва видання: | Economic annals-XXI |
Онлайн доступ: | http://jnas.nbuv.gov.ua/article/UJRN-0000669180 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNAS |
Репозитарії
Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNASСхожі ресурси
-
Systematisation of effectiveness indicators for international economic integration
за авторством: T. Aldokhina
Опубліковано: (2017) -
The Strategies for Entering International Markets by Levels of Management
за авторством: M. V. Kovbatiuk, та інші
Опубліковано: (2022) -
Choosing a Strategy for Entering International Markets
за авторством: O. S. Shumilo, та інші
Опубліковано: (2022) -
Systematisation of Factors of Influence on Components of the Revenue Side of the Pension Fund of Ukraine
за авторством: I. V. Tkachenko
Опубліковано: (2013) -
Estimation of the Degree of Readiness of IT-Company to Enter the World Market of Information Technologies
за авторством: K. M. Sokol
Опубліковано: (2015)