Marketing of rural areas as a new paradigm of management competitiveness of the region
Збережено в:
Дата: | 2016 |
---|---|
Автори: | V. V. Borshchevskyi, I. M. Kulish, I. K. Kravtsiv |
Формат: | Стаття |
Мова: | English |
Опубліковано: |
2016
|
Назва видання: | Socio-economic problems of the modern period of Ukraine |
Онлайн доступ: | http://jnas.nbuv.gov.ua/article/UJRN-0000672796 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNAS |
Репозитарії
Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNASСхожі ресурси
-
Rural areas marketing as a factor of increasing the socio-economic potential of the border region
за авторством: I. K. Kravtsiv
Опубліковано: (2015) -
Improving the competitiveness of rural areas in Chernivtsi region: the potential of agriculture
за авторством: I. M. Kulish
Опубліковано: (2015) -
Subjective factors influence the competitiveness of rural areas (for example, the Carpathian region)
за авторством: I. M. Kulish
Опубліковано: (2016) -
Modernization of the agricultural market infrastructure in the region as a factor of the rural areas potential increasing
за авторством: V. V. Borshchevskyi, та інші
Опубліковано: (2014) -
Directions of increasing of competitiveness of rural areas: innovative context
за авторством: I. M. Kulish
Опубліковано: (2014)