Main flows of the theory of analysis of macrodemand on consumer goods
Збережено в:
Дата: | 2016 |
---|---|
Автор: | H. V. Kaplenko |
Формат: | Стаття |
Мова: | English |
Опубліковано: |
2016
|
Назва видання: | Socio-economic problems of the modern period of Ukraine |
Онлайн доступ: | http://jnas.nbuv.gov.ua/article/UJRN-0000672811 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNAS |
Репозитарії
Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNASСхожі ресурси
-
Statistical Analysis of Imports of the Consumer Goods Made from Agricultural Products
за авторством: S. A. Seheda
Опубліковано: (2020) -
The Development of the Internal Market for Consumer Goods in Ukraine
за авторством: Yu. M. Umantsiv, та інші
Опубліковано: (2017) -
Economic Diagnostics as an Instrument for Regulating the Regional Consumer Goods Market
за авторством: N. V. Proskurnina, та інші
Опубліковано: (2021) -
Strategic benchmarks in public regulation of the domestic consumer goods market
за авторством: N. M. Popadynets, та інші
Опубліковано: (2020) -
The Probabilistic Nature of Forecasting of Consumer Demand Based on Continuous Monitoring
за авторством: G. V. Kaplenko
Опубліковано: (2014)