Marketing mechanism as a tool to improve the competitiveness of agricultural enterprises in the market
Збережено в:
Дата: | 2016 |
---|---|
Автор: | V. R. Hutsuliak |
Формат: | Стаття |
Мова: | English |
Опубліковано: |
2016
|
Назва видання: | Socio-economic problems of the modern period of Ukraine |
Онлайн доступ: | http://jnas.nbuv.gov.ua/article/UJRN-0000672825 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNAS |
Репозитарії
Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNASСхожі ресурси
-
Business Models as a Tool for Improving the Strategic Positions of Enterprises in a Competitive Market
за авторством: V. V. Prokhorova
Опубліковано: (2020) -
Benchmarking as a Marketing Tool to Ensure the Competitiveness of Trading Enterprises
за авторством: O. V. Shymko
Опубліковано: (2021) -
The Mechanism of Influence of the Marketing of Innovations on the Competitive Advantages of Enterprise
за авторством: T. V. Kuznietsova, та інші
Опубліковано: (2017) -
The Trends of Quality Management to Improve the Competitiveness of an Enterprise in the International Market
за авторством: N. V. Proskurnina, та інші
Опубліковано: (2023) -
COSME: Development and Improvement of Competitiveness of Ukrainian Enterprises in the EU Markets
за авторством: M. V. Ruda, та інші
Опубліковано: (2018)