The phenomenon of social networks and the effectiveness of Facebook page measuring (the case of Slovakia)
Збережено в:
Дата: | 2016 |
---|---|
Автори: | O. Zorkociova, L. Vankova |
Формат: | Стаття |
Мова: | English |
Опубліковано: |
2016
|
Назва видання: | Economic annals-XXI |
Онлайн доступ: | http://jnas.nbuv.gov.ua/article/UJRN-0000689689 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNAS |
Репозитарії
Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNASСхожі ресурси
-
Social Media Neologisms in Contemporary English of Social Networks: a Case of Facebook and Twitter Language
за авторством: Handabura, O.
Опубліковано: (2020) -
Social Media Neologisms in Contemporary English of Social Networks: a Case of Facebook and Twitter Language
за авторством: O. Handabura
Опубліковано: (2020) -
Monitoring Popularity of the Main Research Library Facebook Pages
за авторством: L. Savytska
Опубліковано: (2017) -
Advertisement Strategy of Advancement of Foods and Services of Libraries in the Social Network of Facebook
за авторством: H. Bulakhova
Опубліковано: (2016) -
Use of Social Networks as a Platform for Scientific Communication by Academic Libraries (on the Example of the Web Pages of V. I. Vernadsky National Library of Ukraine on Facebook)
за авторством: O. Natarov
Опубліковано: (2018)