The Contractual Relations in Terms of Organization of the Sales Activities of the Coal-Mining Enterprises
Збережено в:
Дата: | 2016 |
---|---|
Автор: | N. V. Trushkina |
Формат: | Стаття |
Мова: | English |
Опубліковано: |
2016
|
Назва видання: | Business Inform |
Онлайн доступ: | http://jnas.nbuv.gov.ua/article/UJRN-0000702702 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNAS |
Репозитарії
Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNASСхожі ресурси
-
Formation of the System of Contractual Relationships between the Coal-Mining Enterprise and Consumers of Coal Products
за авторством: N. V. Trushkina
Опубліковано: (2017) -
Substantiation of strategic directions of sales organization improvement of coal enterprises of Ukraine
за авторством: Yu. S. Zaloznova, та інші
Опубліковано: (2020) -
Direction for increasing the organization`s efficiency of marketing activities of coal mining enterprises
за авторством: N. V. Trushkina
Опубліковано: (2016) -
Organization of marketing activity of coal mining enterprises in an irregular demand environment: theoretic and practical aspects
за авторством: Zaloznova, Y., та інші
Опубліковано: (2016) -
Organization of marketing activity of coal mining enterprises in an irregular demand environment: theoretic and practical aspects
за авторством: Y. Zaloznova, та інші
Опубліковано: (2016)