Defining the Marketing Strategy of Development of the USEPS "Ukrposhta" in the Context of Liberalization of the Postal Services Market
Збережено в:
Дата: | 2016 |
---|---|
Автори: | T. M. Tardaskina, I. V. Stankevych, O. M. Bondarenko |
Формат: | Стаття |
Мова: | English |
Опубліковано: |
2016
|
Назва видання: | Business Inform |
Онлайн доступ: | http://jnas.nbuv.gov.ua/article/UJRN-0000702721 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNAS |
Репозитарії
Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNASСхожі ресурси
-
The Essence of the Concept of "Wages Fund", and Impact of Legislative Changes of the Term of "Minimum Wage" on the Wage System of the Enterprise of Postal Service "Ukrposhta"
за авторством: V. H. Buriak
Опубліковано: (2017) -
Analysis of competitive relations Ukrposhta the financial services market UKRAINE
за авторством: H. O. Kobelska
Опубліковано: (2010) -
The Competitive Situation in the Postal Market of Ukraine
за авторством: N. I. Horbal, та інші
Опубліковано: (2019) -
Postal service enterprise and financial institution integration as a source of synergy effect
за авторством: O. A. Kniazieva, та інші
Опубліковано: (2015) -
The global context of land market liberalization in Ukraine: opportunities and risks for rural development
за авторством: V. R. Sidenko
Опубліковано: (2021)