The Marketing Test of the Concept of New Product (Quark Milk Cheese)
Збережено в:
Дата: | 2016 |
---|---|
Автори: | N. L. Savytska, O. P. Afanasieva, A. V. Kurliantseva |
Формат: | Стаття |
Мова: | English |
Опубліковано: |
2016
|
Назва видання: | Business Inform |
Онлайн доступ: | http://jnas.nbuv.gov.ua/article/UJRN-0000702722 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNAS |
Репозитарії
Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNASСхожі ресурси
-
Theoretical and Methodological Aspects of Forming the Marketing Policy at Enterprises on the Market of Meat and Meat Products
за авторством: N. L. Savytska, та інші
Опубліковано: (2015) -
The state and prospects of milk market and dairy products in Ukraine
за авторством: V. M. Tsikhanovska
Опубліковано: (2016) -
The Marketing Testing of Market Launch of the New Food Products (Muffins)
за авторством: O. M. Priadko, та інші
Опубліковано: (2020) -
Methodical Approaches to the Evaluation of the Competition Level of the Milk and Milk Products of Ukraine
за авторством: O. V. Popko
Опубліковано: (2020) -
Development perspectives of the regional milk and dairy products market in Sumska oblast
за авторством: O. M. Maslak, та інші
Опубліковано: (2020)