Motivation paradigm of information choice upon personification of media communication space
Збережено в:
| Дата: | 2016 |
|---|---|
| Автор: | O. Susskaja |
| Формат: | Стаття |
| Мова: | English |
| Опубліковано: |
2016
|
| Назва видання: | Sociology: Theory, Methods, Marketing |
| Онлайн доступ: | http://jnas.nbuv.gov.ua/article/UJRN-0000739687 |
| Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
| Назва журналу: | Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNAS |
Репозитарії
Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNASСхожі ресурси
-
Motivation paradigm of information choice upon personification of media communication space
за авторством: O. Susska
Опубліковано: (2016) -
Development of Personification of Scientists in the Information Internet Environment
за авторством: O. Pastushenko
Опубліковано: (2015) -
Institutionality vs prosperity. Changes in the media landscape and methodological gaps in the sociology of mass communications
за авторством: O. Susskaja
Опубліковано: (2019) -
The phenomenon of qualoidization: identification in global information and communication space (exemplified by European media discourse)
за авторством: S. Blavatskyi
Опубліковано: (2010) -
Election–2012: the dynamics of ratings and motivation of choice
за авторством: I. Bekeshkina
Опубліковано: (2013)