Evaluating the effectiveness of marketing activities of coal mines
Збережено в:
| Дата: | 2016 |
|---|---|
| Автор: | N. V. Trushkina |
| Формат: | Стаття |
| Мова: | English |
| Опубліковано: |
2016
|
| Назва видання: | Economic Herald of the Donbas |
| Онлайн доступ: | http://jnas.nbuv.gov.ua/article/UJRN-0000756623 |
| Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
| Назва журналу: | Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNAS |
Репозитарії
Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNASСхожі ресурси
-
Direction for increasing the organization`s efficiency of marketing activities of coal mining enterprises
за авторством: N. V. Trushkina
Опубліковано: (2016) -
Methodical Approaches to Forecasting the Indicators of Marketing Activities of Coal-Mining Enterprises
за авторством: Yu. S. Zaloznova, та інші
Опубліковано: (2016) -
Improvement of marketing activity of coal mining enterprises in conditions of instability in demand
за авторством: O. S. Serdiuk, та інші
Опубліковано: (2017) -
Improvement of marketing of coal mining enterprises considering instability in demand for coal
за авторством: N. V. Trushkina
Опубліковано: (2015) -
Organization of marketing activity of coal mining enterprises in an irregular demand environment: theoretic and practical aspects
за авторством: Y. Zaloznova, та інші
Опубліковано: (2016)