Development of the marketing mechanism as a strategic direction of solving of legal problems of democratization of society
Збережено в:
Дата: | 2016 |
---|---|
Автори: | Ye. O. Romanenko, I. V. Chaplai |
Формат: | Стаття |
Мова: | English |
Опубліковано: |
2016
|
Назва видання: | Almanac of Law |
Онлайн доступ: | http://jnas.nbuv.gov.ua/article/UJRN-0000814271 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNAS |
Репозитарії
Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNASСхожі ресурси
-
Problems of the european democratic axiology development in the ukrainian society
за авторством: Ye. O. Riabeka
Опубліковано: (2019) -
Constitutional and legal problems of the development of Ukraine as a democratic state
за авторством: I. A. Kuian
Опубліковано: (2015) -
Civil society, person, state: legal foundations of interaction in conditions of democratic development
за авторством: O. L. Bohinich
Опубліковано: (2019) -
The social function of the legal profession as an integral element of justice in a democratic society
за авторством: A. S. Nersesian
Опубліковано: (2014) -
Human rights in a democratic society
за авторством: T. O. Chepulchenko
Опубліковано: (2021)