Strategic directions of improving the organization of marketing activity of coalmining enterprises
Збережено в:
Дата: | 2016 |
---|---|
Автор: | N. V. Trushkina |
Формат: | Стаття |
Мова: | English |
Опубліковано: |
2016
|
Назва видання: | Management of Economy: Theory and Practice |
Онлайн доступ: | http://jnas.nbuv.gov.ua/article/UJRN-0000815315 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNAS |
Репозитарії
Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNASСхожі ресурси
-
Substantiation of strategic directions of sales organization improvement of coal enterprises of Ukraine
за авторством: Yu. S. Zaloznova, та інші
Опубліковано: (2020) -
Direction for increasing the organization`s efficiency of marketing activities of coal mining enterprises
за авторством: N. V. Trushkina
Опубліковано: (2016) -
Directions of Improving the Efficiency of Management of the Marketing Activity of Enterprise
за авторством: R. F. Kurdysh, та інші
Опубліковано: (2016) -
Increasing the efficiency of the organization of marketing activity of coal enterprises
за авторством: Zaloznova, Yu., та інші
Опубліковано: (2017) -
Increasing the efficiency of the organization of marketing activity of coal enterprises
за авторством: Yu. Zaloznova, та інші
Опубліковано: (2017)