"Pars pro toto…". Significance of the detail in the Biedemeier's portret (to the issue of the attribution of the "Portrait of unknown women" from the Sumy Art Museum collection)
Збережено в:
Дата: | 2016 |
---|---|
Автор: | M. Levytska |
Формат: | Стаття |
Мова: | English |
Опубліковано: |
2016
|
Назва видання: | The Ethnology notebooks |
Онлайн доступ: | http://jnas.nbuv.gov.ua/article/UJRN-0001013553 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNAS |
Репозитарії
Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNASСхожі ресурси
-
Sepia Portrait of Lukian Aleksieiev by Shevchenko ("Portrait of an Unknown Man with Guitar"): Revision of Ascription
за авторством: O. V. Boron
Опубліковано: (2019) -
Legal regulation of compulsory vaccination: arguments "pro" and "contra"
за авторством: I. S. Demchenko, та інші
Опубліковано: (2017) -
The smooth dependence of the solution of the Neumann boundary-value "cell" problem on the par meters of a domain
за авторством: L. A. Khilkova
Опубліковано: (2014) -
The History of Attribution of the Byzantine Tragedy "Christos Paschon" ("Suffering Christ")
за авторством: P. E. Mikhalitsyn
Опубліковано: (2010) -
Specific Details in Story "Naked Soul" by Pavlo Zahrebelnyi
за авторством: O. Cherkas
Опубліковано: (2017)