Mechanisms of marketing application areas for cluster development in border regions
Збережено в:
Дата: | 2016 |
---|---|
Автор: | O. I. Pasternak |
Формат: | Стаття |
Мова: | English |
Опубліковано: |
2016
|
Назва видання: | Socio-economic problems of the modern period of Ukraine |
Онлайн доступ: | http://jnas.nbuv.gov.ua/article/UJRN-0001047993 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNAS |
Репозитарії
Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNASСхожі ресурси
-
Marketing mechanisms of economic actors' transactions in cross-border space
за авторством: O. I. Pasternak
Опубліковано: (2013) -
Cluster model for the cross-border pharmaceutical market development
за авторством: V. M. Holubka
Опубліковано: (2014) -
Peculiarities of border regions' marketing under the EU-Ukraine Association Agreement
за авторством: O. I. Pasternak
Опубліковано: (2017) -
Motivation Actors Innovative Market Cross-border Region to Unification in a Cluster
за авторством: D. V. Smolych
Опубліковано: (2012) -
Development of border regions on the principles of marketing conception
за авторством: T. Bozhydarnik, та інші
Опубліковано: (2013)