Benchmarking as a Tool for Managing the Competitive Potential of Retail Trade Enterprises
Збережено в:
| Дата: | 2015 |
|---|---|
| Автори: | V. A. Hrosul, M. V. Afanasieva |
| Формат: | Стаття |
| Мова: | English |
| Опубліковано: |
2015
|
| Назва видання: | Business Inform |
| Онлайн доступ: | http://jnas.nbuv.gov.ua/article/UJRN-0000328265 |
| Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
| Назва журналу: | Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNAS |
Репозитарії
Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNASСхожі ресурси
-
Benchmarking as a Marketing Tool to Ensure the Competitiveness of Trading Enterprises
за авторством: O. V. Shymko
Опубліковано: (2021) -
Diagnostics of Resource Component in the Adaptation Potential of Retail Trade Enterprises
за авторством: V. A. Hrosul, та інші
Опубліковано: (2016) -
The dominants of determining the competitive strategy of trading enterprise
за авторством: V. A. Hrosul, та інші
Опубліковано: (2014) -
Assessment of Competitiveness of the Staff Management System Using Benchmarking Tools
за авторством: S. O. Tsymbaliuk, та інші
Опубліковано: (2019) -
A Conceptual Model for Trading Stock Management at Retail Trade Enterprises
за авторством: L. I. Bezhinova, та інші
Опубліковано: (2014)