Modeling strategies of differentiation and focus of tourism enterprises
Збережено в:
Дата: | 2015 |
---|---|
Автор: | N. V. Onyshchuk |
Формат: | Стаття |
Мова: | English |
Опубліковано: |
2015
|
Назва видання: | Economy, Management, Innovation. Series : Economic Sciences |
Онлайн доступ: | http://jnas.nbuv.gov.ua/article/UJRN-0000374863 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNAS |
Репозитарії
Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNASСхожі ресурси
-
Critical analysis of the basic models of organization of a regional tourism production in Ukraine and abroad
за авторством: N. V. Onyshchuk
Опубліковано: (2011) -
Managing the Tourism Activities of Enterprises: Development Conception and Modernization Strategy
за авторством: L. M. Yatsun, та інші
Опубліковано: (2015) -
The Contemporary Factors of Establishing a Product Strategy of Tourism Enterprise
за авторством: Ya. Antonenko, та інші
Опубліковано: (2016) -
Application of Models of Corporate Cultures at Tourism Enterprises
за авторством: N. I. Danko, та інші
Опубліковано: (2017) -
Perspectives of cluster model development of enterprises of tourism in Ukraine
за авторством: N. V. Boshota
Опубліковано: (2017)