Quantitative Analysis of the Potential Market Segments when Developing the Strategy of Restructuring the Enterprise
Збережено в:
| Дата: | 2015 |
|---|---|
| Автор: | E. A. Rachkovskyi |
| Формат: | Стаття |
| Мова: | English |
| Опубліковано: |
2015
|
| Назва видання: | Business Inform |
| Онлайн доступ: | http://jnas.nbuv.gov.ua/article/UJRN-0000386381 |
| Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
| Назва журналу: | Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNAS |
Репозитарії
Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNASСхожі ресурси
-
The Task of Choosing the Target Market Segments of New Products in the Planning System of Enterprise Restructuring
за авторством: E. A. Rachkovskij, та інші
Опубліковано: (2014) -
Selection Matrix for Strategy of a Restructuring Enterprise
за авторством: A. V. Popovych
Опубліковано: (2014) -
Segmentation algorithms of biomedical images: development and quantitative evaluation
за авторством: O. Berezsky, та інші
Опубліковано: (2016) -
Segmentation algorithms of biomedical images: development and quantitative evaluation
за авторством: Berezsky, O., та інші
Опубліковано: (2016) -
The Formation of a Strategy for Developing the Marketing Potential of Trade Enterprise
за авторством: V. A. Hrosul, та інші
Опубліковано: (2017)