Defining the Enterprise's Competitive Position in the Pharmaceutical Market
Збережено в:
Дата: | 2015 |
---|---|
Автор: | S. H. Moroz |
Формат: | Стаття |
Мова: | English |
Опубліковано: |
2015
|
Назва видання: | Business Inform |
Онлайн доступ: | http://jnas.nbuv.gov.ua/article/UJRN-0000386692 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNAS |
Репозитарії
Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNASСхожі ресурси
-
The Mechanism for Strategic Estimation of the Enterprise's Competitive Position
за авторством: S. B. Dovbnia, та інші
Опубліковано: (2019) -
Defining the Directions of Adaptive Management of Enterprises in the Pharmaceutical Sector on the Basis of Experience of the Advanced Countries of the World
за авторством: K. K. Holubtsova
Опубліковано: (2018) -
The Modeling of Competitive Positions of Enterprises of Real Sector of Economy in the Domestic Market
за авторством: V. I. Kutsyk, та інші
Опубліковано: (2017) -
The Methodical Foundations of Estimating the Strategic Competitive Positions in Developing the Marketing Potential of Enterprise
за авторством: T. O. Koval, та інші
Опубліковано: (2016) -
Forming the System of Diagnostic Indicators of Marketing Capacity of Pharmaceutical Enterprise
за авторством: M. M. Kokhan
Опубліковано: (2015)