Innovative Marketing as a Tool for Management of Innovation Development of Agro-Industrial Complex
Збережено в:
Дата: | 2015 |
---|---|
Автор: | V. V. Hotra |
Формат: | Стаття |
Мова: | English |
Опубліковано: |
2015
|
Назва видання: | The problems of economy |
Онлайн доступ: | http://jnas.nbuv.gov.ua/article/UJRN-0000407652 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNAS |
Репозитарії
Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNASСхожі ресурси
-
Features of innovative processes in the agro-industrial complex
за авторством: V. M. Bondarenko, та інші
Опубліковано: (2019) -
Main Conditions of Development of Agro-industrial Complex of Ukraine on an Innovation Basis
за авторством: R. M. Tsyhan, та інші
Опубліковано: (2013) -
Conception of the Economic-Mathematical Modeling in Management of Innovation Processes of the Processing Enterprises of the Agro-Industrial Complex
за авторством: V. O. Babenko
Опубліковано: (2014) -
Formation of a Dynamic Model of Multi-criteria Optimisation of Management of Innovation Processes of Processing Enterprises of the Agro-industrial Complex
за авторством: V. A. Babenko
Опубліковано: (2013) -
Marketing as a tool to manage innovative development of the regional tourist sphere
за авторством: A. V. Zavhorodnii, та інші
Опубліковано: (2020)