The Current State and Prospects of Banking Innovations in the Context of Improving the Quality of Customer Service
Збережено в:
Дата: | 2021 |
---|---|
Автор: | Ye. Volokhata |
Формат: | Стаття |
Мова: | English |
Опубліковано: |
2021
|
Назва видання: | Business Inform |
Онлайн доступ: | http://jnas.nbuv.gov.ua/article/UJRN-0001261285 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNAS |
Репозитарії
Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNASСхожі ресурси
-
Components of Managing the Quality of Customer Service
за авторством: V. M. Vovk
Опубліковано: (2017) -
Innovative Development of the Retail Trading Network and Ways to Improve the Customer Service
за авторством: A. S. Diadin
Опубліковано: (2014) -
Quality of Services and Bank Servicing in the System of Managing Competitiveness of Banks
за авторством: K. M. Bazadze
Опубліковано: (2013) -
Electronic Commerce: Ways to Improve the Culture of Servicing Customers
за авторством: S. O. Tkachenko, та інші
Опубліковано: (2015) -
Improvement of the Methodology to Control Risk of Bank Customers in the Context of Implementation of an Effective Risk-Based Approach
за авторством: I. V. Pleskun
Опубліковано: (2019)