On the concept of commercial process
Збережено в:
| Дата: | 2015 |
|---|---|
| Автор: | V. V. Rieznikova |
| Формат: | Стаття |
| Мова: | English |
| Опубліковано: |
2015
|
| Назва видання: | Economics and Law. Series : Law |
| Онлайн доступ: | http://jnas.nbuv.gov.ua/article/UJRN-0000413915 |
| Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
| Назва журналу: | Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNAS |
Репозитарії
Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNASСхожі ресурси
-
Historical development of concepts of commercial marketing in Ukraine
за авторством: I. H. Cherdantseva, та інші
Опубліковано: (2011) -
Using the concept of social space to analyze the relationship between commercial banks and the population
за авторством: O. Belyaeva, та інші
Опубліковано: (2016) -
Investigation Processes of Diversification of Assets in Commercial Banks of Ukraine
за авторством: O. I. Bilyk, та інші
Опубліковано: (2013) -
Commercialization of the Intellectual Property in the Process of Transferring Technology to the Real Sector of the Economy
за авторством: M. V. Sharko
Опубліковано: (2015) -
Dynamics of the Economic Effect in the Process of Managing the Life Cycle of Innovations in Terms of their Commercialization
за авторством: D. V. Timofeev
Опубліковано: (2017)