Creative Economy as a Factor in the Formation of the International Touristic Image of the Country
Збережено в:
Дата: | 2022 |
---|---|
Автори: | I. O. Panova, V. I. Stepanenko |
Формат: | Стаття |
Мова: | English |
Опубліковано: |
2022
|
Назва видання: | Business Inform |
Онлайн доступ: | http://jnas.nbuv.gov.ua/article/UJRN-0001335256 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNAS |
Репозитарії
Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNASСхожі ресурси
-
The Formation of a Positive International Image of Country as a Means of Enhancing Competitiveness
за авторством: L. V. Novikova, та інші
Опубліковано: (2017) -
The Experience of Developed Countries in the Sphere of Creative Economy
за авторством: N. A. Karasova
Опубліковано: (2019) -
Educational and scientific factor of formation of creative economy and social safety (ways of implementation)
за авторством: V. I. Kutsenko, та інші
Опубліковано: (2022) -
The Innovation Economy as One of the Factors of the Country's Crisis State Overcoming
за авторством: N. V. Stepanenko
Опубліковано: (2011) -
Formation of Tourist Image of the City as a Strategic Direction of Development of Territory Marketing
за авторством: L. V. Obolentseva
Опубліковано: (2020)