The Strategies and Forms of Entrance to the International Market for a Consulting Company
Збережено в:
Дата: | 2021 |
---|---|
Автори: | T. S. Chernukha, T. S. Bunchykova |
Формат: | Стаття |
Мова: | English |
Опубліковано: |
2021
|
Назва видання: | Business Inform |
Онлайн доступ: | http://jnas.nbuv.gov.ua/article/UJRN-0001261860 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNAS |
Репозитарії
Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNASСхожі ресурси
-
The Methods for Assessing the Efficiency of the International Marketing Strategy of a Consulting Company
за авторством: O. V. Hron, та інші
Опубліковано: (2021) -
The Marketing Strategies for Forming a Competitive Brand in International Markets
за авторством: V. V. Ivaniienko, та інші
Опубліковано: (2022) -
Competitive strategy of a companies that operate on international markets: essence and types
за авторством: V. M. Makhovka, та інші
Опубліковано: (2017) -
The Formation of International Marketing Strategy of Company's Entry Into the External Market
за авторством: T. V. Shtal, та інші
Опубліковано: (2018) -
Recruiting in the Consulting Companies in the Context of Generation Change
за авторством: H. V. Makhova, та інші
Опубліковано: (2019)