The Theoretical Bases of the Development of the Tourist Services Market in the System of the International Market of Services
Збережено в:
Дата: | 2021 |
---|---|
Автори: | O. O. Skarha, Yu. Ye. Soroka |
Формат: | Стаття |
Мова: | English |
Опубліковано: |
2021
|
Назва видання: | Business Inform |
Онлайн доступ: | http://jnas.nbuv.gov.ua/article/UJRN-0001261861 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNAS |
Репозитарії
Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNASСхожі ресурси
-
The main factors of market development of tourist services
за авторством: T. V. Momont
Опубліковано: (2012) -
The main foundation of market functioning of tourist services
за авторством: T. V. Momont
Опубліковано: (2009) -
Features of forming of market of competitive tourist services
за авторством: T. V. Momont
Опубліковано: (2009) -
The Modern Marketing Tendencies and Approaches to the Provision of Tourist Services
за авторством: Yu. Razinkova
Опубліковано: (2018) -
Transnationalisation of the Travel Services Market at the Globalization Stage: Conceptual and Organizational Aspects
за авторством: O. O. Skarha
Опубліковано: (2020)