Social Networks as an Instrument Sale of Social Initiatives
Збережено в:
Дата: | 2015 |
---|---|
Автор: | L. Chupryna |
Формат: | Стаття |
Мова: | English |
Опубліковано: |
2015
|
Назва видання: | Academic Papers of Vernadsky National Library of Ukraine |
Онлайн доступ: | http://jnas.nbuv.gov.ua/article/UJRN-0000434957 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNAS |
Репозитарії
Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNASСхожі ресурси
-
The Efficiency of SMM as an Instrument of the Sales Policy of Enterprise
за авторством: S. S. Lysa, та інші
Опубліковано: (2022) -
The Role of Libraries in Increasing the Social Significance of Information Exchanges in Social Media
за авторством: L. Chupryna
Опубліковано: (2018) -
Practical Dimensions of Using Social Networks as an Instrument in Conducting Presidential Election Campaign: Foreign and Ukrainian Experience
за авторством: L. Demianenko
Опубліковано: (2019) -
Socialization and social quality as instruments of the state policy of socio-economic development
за авторством: V. M. Heiets
Опубліковано: (2020) -
Social networks and transformations of the global social order
за авторством: I. I. Lytvynenko
Опубліковано: (2020)