Marketing communications in library and information activity
Збережено в:
Дата: | 2015 |
---|---|
Автор: | Zh. Samokhina |
Формат: | Стаття |
Мова: | English |
Опубліковано: |
2015
|
Назва видання: | Academic Papers of Vernadsky National Library of Ukraine |
Онлайн доступ: | http://jnas.nbuv.gov.ua/article/UJRN-0000454450 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNAS |
Репозитарії
Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNASСхожі ресурси
-
The Aspects of Marketing Communication Activities of a Library: the Advertising of Electronic Information Resources
за авторством: Zh. Samokhina
Опубліковано: (2017) -
Current Application Trends of Virtual Communications in Libraries
за авторством: Zh. Samokhina
Опубліковано: (2022) -
Strategic Communications and Providing of Scientific Support for Library and Information Activities
за авторством: V. Medvedieva
Опубліковано: (2019) -
Trends in Libraries Social and Communicative Activity in Conditions of the Information Society
за авторством: L. Sisina
Опубліковано: (2018) -
Information and Communication Activities of Libraries as a Subject of Strategic Communications in Meeting Public and Public Requests
за авторством: N. Aksonova
Опубліковано: (2019)