The relationship property as a main component of the formation of a modern market economy of Ukraine
Збережено в:
Дата: | 2015 |
---|---|
Автор: | S. O. Mahdenko |
Формат: | Стаття |
Мова: | English |
Опубліковано: |
2015
|
Назва видання: | Food Industry Economics |
Онлайн доступ: | http://jnas.nbuv.gov.ua/article/UJRN-0000462075 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNAS |
Репозитарії
Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNASСхожі ресурси
-
The main priorities of the national economy of the Republic of Azerbaijan in a market economy
за авторством: A. N. Dzhalilov
Опубліковано: (2019) -
Formation of relationships in agricultural markets
за авторством: N. F. Pavlenchyk
Опубліковано: (2014) -
Complicated and controversial way of the formation of modern constitutional democracy and a socially oriented market economy in Ukraine
за авторством: A. Stets
Опубліковано: (2019) -
On the Relationship between the Concepts of the Knowledge Economy and the Digital Economy in the Formation of a New Paradigm for the Development of the World Economy
за авторством: I. H. Khanin, та інші
Опубліковано: (2018) -
The Formation of the Components of a Marketing Adaptation Mechanism for Enterprise Development
за авторством: V. L. Derevlov
Опубліковано: (2017)