Innovation strategy of the enterprise as the source of its competitive advantage
Збережено в:
Дата: | 2015 |
---|---|
Автор: | Yu. M. Melnyk |
Формат: | Стаття |
Мова: | English |
Опубліковано: |
2015
|
Назва видання: | Food Industry Economics |
Онлайн доступ: | http://jnas.nbuv.gov.ua/article/UJRN-0000462084 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNAS |
Репозитарії
Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNASСхожі ресурси
-
The Strategic Determinants of Formation of Competitive Advantages of Innovative Development of Enterprise
за авторством: Yu. Yu. Kopcha
Опубліковано: (2021) -
The Mechanism of Influence of the Marketing of Innovations on the Competitive Advantages of Enterprise
за авторством: T. V. Kuznietsova, та інші
Опубліковано: (2017) -
Global Competitiveness of the Region: the Sources of Competitive Advantages
за авторством: L. A. Yaremko
Опубліковано: (2009) -
The Formation of Competitive Advantage in the Enterprise
за авторством: I. F. Varha, та інші
Опубліковано: (2013) -
The Scientific-Methodical Aspects of Identifying the Sources of Competitive Advantages for Retail Enterprises
за авторством: M. V. Chorna, та інші
Опубліковано: (2021)