Musical Symbolism of Ihor Sonevytskyi in Solo-Songs in Praise of the Mother of God from the Cycle Canti Spirituali
Збережено в:
Дата: | 2015 |
---|---|
Автор: | I. Sheremeta |
Формат: | Стаття |
Мова: | English |
Опубліковано: |
2015
|
Назва видання: | Researches of Fine Arts |
Онлайн доступ: | http://jnas.nbuv.gov.ua/article/UJRN-0000466606 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNAS |
Репозитарії
Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNASСхожі ресурси
-
Syrotynska N. Valuable Pearl: Musical and Poetic World of the Hymnography in Praise of the Mother of God. – Lviv, Tetiuk T. V., 2014. – 334 pp.
за авторством: L. Kyianovska
Опубліковано: (2015) -
Solo-Songs of Ukrainian Diaspora Composers to Maksym Rylskyi's Texts through the Lens of the Word and Music Synthesis
за авторством: H. Karas
Опубліковано: (2020) -
Mother of God from Khodosivka
за авторством: I. A. Hotun, та інші
Опубліковано: (2019) -
Reconstruction of Mother of the Gods Depiction from Olbia
за авторством: T. M. Shevchenko
Опубліковано: (2014) -
Archangelskyy Glas: On the Issue of the Theoretical Analysis of Ukrainian Church Monody (By Way of Example of the Song of Praise Archangelical Voice)
за авторством: M. Kachmar
Опубліковано: (2014)