Lead Generation as a Tool for Developing Customer-Oriented Strategies of Network Enterprises
Збережено в:
Дата: | 2015 |
---|---|
Автори: | N. S. Krasnokutska, R. S. Tykhonchenko |
Формат: | Стаття |
Мова: | English |
Опубліковано: |
2015
|
Назва видання: | Business Inform |
Онлайн доступ: | http://jnas.nbuv.gov.ua/article/UJRN-0000472628 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNAS |
Репозитарії
Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNASСхожі ресурси
-
Formation of the Competitive Strategy of an Enterprise Based on the Customer-Oriented Approach
за авторством: K. V. Spytska, та інші
Опубліковано: (2021) -
Developing CRM-Strategies on the Basis of Process Approach at Retail Enterprises
за авторством: R. S. Tykhonchenko
Опубліковано: (2015) -
Customer experience management as an innovative strategy for the development of customer-orientation operators of electronic communications
за авторством: L. V. Halan, та інші
Опубліковано: (2024) -
The Customer-Oriented Approach as Precondition for the Competitiveness of Enterprise
за авторством: I. O. Prodan, та інші
Опубліковано: (2017) -
Marketing tools for environment-oriented strategies of transport and technology systems
за авторством: O. M. Martyniuk, та інші
Опубліковано: (2011)