The mechanism of formation of process-organizational model of food retail businesses
Збережено в:
Дата: | 2015 |
---|---|
Автор: | D. V. Hryshchuk |
Формат: | Стаття |
Мова: | English |
Опубліковано: |
2015
|
Назва видання: | Socio-economic problems of the modern period of Ukraine |
Онлайн доступ: | http://jnas.nbuv.gov.ua/article/UJRN-0000476888 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNAS |
Репозитарії
Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNASСхожі ресурси
-
The organizational and economic principles of bank lending in the retail business
за авторством: O. I. Kopyliuk, та інші
Опубліковано: (2016) -
Management mechanism of retail business model's adaptability
за авторством: A. Rozman, та інші
Опубліковано: (2014) -
Organizational-Economic Mechanism for Ensuring the Competitiveness of Retail Trade Enterprise
за авторством: O. V. Shymko
Опубліковано: (2015) -
Organizational-economic mechanism of competitive retailers of Consumer Cooperatives in Ukraine
за авторством: N. M. Tiahunova
Опубліковано: (2012) -
Transformation of Business Models of Retail Enterprises in the Conditions of Digitalization
за авторством: N. V. Proskurnina
Опубліковано: (2020)