Monitoring the marketing environment of manufacturers of concrete and concrete products: economic and political factors
Збережено в:
| Дата: | 2015 |
|---|---|
| Автор: | I. A. Pedko |
| Формат: | Стаття |
| Мова: | English |
| Опубліковано: |
2015
|
| Назва видання: | Economic innovations |
| Онлайн доступ: | http://jnas.nbuv.gov.ua/article/UJRN-0000490266 |
| Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
| Назва журналу: | Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNAS |
Репозитарії
Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNASСхожі ресурси
-
Determining Directions of Market Researches by Concrete Manufacturing Enterprises
за авторством: I. A. Pedko
Опубліковано: (2015) -
Polymer concrete and fibre concrete as efficient materials for manufacture of gear cases and pumps
за авторством: K. Yelemessov, та інші
Опубліковано: (2020) -
Concrete algorythmics
за авторством: O. I. Provotar, та інші
Опубліковано: (2016) -
Analysis of the flow cement-sandy solution under the vibration-extrusion method of manufacturing fiber concrete products
за авторством: I. A. Andreiev, та інші
Опубліковано: (2018) -
Improvement of serviceability of damaged concrete and iron-concrete constructions by sealing-strengthening injections
за авторством: V. I. Marukha
Опубліковано: (2013)