Assessment of airports functioning and international marketing management of airports
Збережено в:
Дата: | 2015 |
---|---|
Автори: | O. M. Krapko, O. M. Klionskyi |
Формат: | Стаття |
Мова: | English |
Опубліковано: |
2015
|
Назва видання: | Economic annals-XXI |
Онлайн доступ: | http://jnas.nbuv.gov.ua/article/UJRN-0000501595 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNAS |
Репозитарії
Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNASСхожі ресурси
-
Exploring of the Mechanism of Achieving the Objectives of Airports Restructuring
за авторством: S. O. Arefiev
Опубліковано: (2014) -
The Theoretical and Methodological Approach to the Diagnosis of the Needs of Airports for Restructuring
за авторством: S. O. Arefiev
Опубліковано: (2014) -
Formation of a Competitive Strategy of the Airport in Conditions of Uncertainty
за авторством: S. T. Piletska
Опубліковано: (2022) -
Construction of a Graphic Model of Fuzzy Network Survivability in Airports
за авторством: T. I. Oleshko, та інші
Опубліковано: (2015) -
Conceptual Approach to Formation of Competitiveness of the Leading International Airports under Conditions of the World Trajectory of the Airline Market Development
за авторством: K. V. Sydorenko
Опубліковано: (2014)