Paradigm of formation and development of "green marketing" in modern conditions
Збережено в:
Дата: | 2015 |
---|---|
Автори: | M. V. Malchyk, O. V. Martyniuk |
Формат: | Стаття |
Мова: | English |
Опубліковано: |
2015
|
Назва видання: | Herald of the Economic Sciences of Ukraine |
Онлайн доступ: | http://jnas.nbuv.gov.ua/article/UJRN-0000517094 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNAS |
Репозитарії
Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNASСхожі ресурси
-
The "Green Finance" as a Component of the Paradigm of Sustainable Development
за авторством: O. V. Dobrovolska
Опубліковано: (2018) -
Project "Environment for Ukraine" as an instrument of the modern paradigm of "green economy"
за авторством: B. V. Burkinskij, та інші
Опубліковано: (2014) -
Theoretical prerequisite of "green" economics innovation paradigm formation in the system of urban transport sustainable development
за авторством: S. V. Ilchenko
Опубліковано: (2018) -
Evolution of Technology and Technological Tenors in the "Green” Development and Global Future Paradigm
за авторством: S. V. Krichevskij
Опубліковано: (2015) -
Modernization and "green" economy
за авторством: I. A. Saadzhan
Опубліковано: (2012)