Developing CRM-Strategies on the Basis of Process Approach at Retail Enterprises
Збережено в:
Дата: | 2015 |
---|---|
Автор: | R. S. Tykhonchenko |
Формат: | Стаття |
Мова: | English |
Опубліковано: |
2015
|
Назва видання: | Business Inform |
Онлайн доступ: | http://jnas.nbuv.gov.ua/article/UJRN-0000529959 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNAS |
Репозитарії
Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNASСхожі ресурси
-
The Usage of CRM-Systems in the Activities of Franchising Retail Trade Networks
за авторством: T. M. Hryhorenko, та інші
Опубліковано: (2017) -
Modeling of the System of Evaluation of Retail Enterprises on the Basis of KPI and Process Approach
за авторством: O. S. Podskrebko, та інші
Опубліковано: (2021) -
Lead Generation as a Tool for Developing Customer-Oriented Strategies of Network Enterprises
за авторством: N. S. Krasnokutska, та інші
Опубліковано: (2015) -
Peculiarities of using ERP- and CRM-systems for automation of enterprise management
за авторством: A. Kovpaka, та інші
Опубліковано: (2022) -
Process Approach to Formation of the Strategy of Innovation Development of Enterprises
за авторством: V. V. Jukhimenko
Опубліковано: (2013)