Methodological Platform of Forming the Organizational-Informational Mechanism for Marketing Promotion of Energy Saving Technologies
Збережено в:
| Дата: | 2015 |
|---|---|
| Автори: | S. O. Smyrnov, T. V. Hilorme |
| Формат: | Стаття |
| Мова: | English |
| Опубліковано: |
2015
|
| Назва видання: | Business Inform |
| Онлайн доступ: | http://jnas.nbuv.gov.ua/article/UJRN-0000529961 |
| Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
| Назва журналу: | Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNAS |
Репозитарії
Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNASСхожі ресурси
-
Organizational and Economic Mechanism of Promoting Agricultural Entrepreneurship
за авторством: D. V. Borysovskyi
Опубліковано: (2014) -
Energy-saving technologies
за авторством: B. P. Krikunov, та інші
Опубліковано: (2011) -
Diagnostics of Technical-Technological Base, Organizational Level, Resource and Energy Saving of Enterprise in the Context of Saving of Expense, Zero Defects and Rhythmical Production
за авторством: R. M. Skrynkovskyi
Опубліковано: (2015) -
Informative and organizational aspects of forming and monitoring energy balance of Ukraine
за авторством: V. E. Lir
Опубліковано: (2016) -
The Role of Marketing Communication Technologies for Export Promotion
за авторством: I. M. Sevruk
Опубліковано: (2019)