Marketing Analysis of Both the Current Status and the Perspectives of Development of the National Market of Higher Education Services
Збережено в:
Дата: | 2015 |
---|---|
Автор: | H. O. Kholodnyi |
Формат: | Стаття |
Мова: | English |
Опубліковано: |
2015
|
Назва видання: | Business Inform |
Онлайн доступ: | http://jnas.nbuv.gov.ua/article/UJRN-0000529962 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNAS |
Репозитарії
Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNASСхожі ресурси
-
The Current Status and Prospects for the Development of Both the Global and the National e-Commerce Markets
за авторством: T. D. Kovtun, та інші
Опубліковано: (2020) -
The Tendencies in the Development of Fintech Services in Both the Global and the National Financial Services Markets
за авторством: Yu. Semenoh, та інші
Опубліковано: (2018) -
Tourism Services: Marketing Specifics and Current Status of the Market
за авторством: D. V. Manhushev, та інші
Опубліковано: (2016) -
The Integrated Complex of Marketing of Higher Education Services
за авторством: O. V. Zhehus
Опубліковано: (2017) -
A Study on the Current Status and Prospects of Development of the Tourism Services Market
за авторством: M. V. Miroshnyk, та інші
Опубліковано: (2017)