Ukraine's national brand forming by means of cross-border mass media
Збережено в:
Дата: | 2015 |
---|---|
Автори: | V. I. Tereshchuk, M. I. Tereshchuk |
Формат: | Стаття |
Мова: | English |
Опубліковано: |
2015
|
Назва видання: | Economic annals-XXI |
Онлайн доступ: | http://jnas.nbuv.gov.ua/article/UJRN-0000545262 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNAS |
Репозитарії
Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNASСхожі ресурси
-
The newspaper "Chas" (Chernivtsi, 1928 – 1940): national unity and overcoming borders
за авторством: O. Tereshchuk
Опубліковано: (2021) -
Perspectives of cross-border cooperation institutionalized forms' development in Ukraine
за авторством: Ya. Ya. Kalat, та інші
Опубліковано: (2017) -
Stereotyping of Islam and forming of Islamophobia in Ukraine by mass Medias
за авторством: O. Hnes
Опубліковано: (2010) -
Forms of interaction of economic actors in the cross-border space
за авторством: I. R. Tymechko, та інші
Опубліковано: (2014) -
Protection of national security of Ukraine The role of mass media
за авторством: O. M. Kostiuk
Опубліковано: (2020)