Market environment and marketing activities of agricultural enterprises
Збережено в:
Дата: | 2015 |
---|---|
Автор: | O. S. Salamin |
Формат: | Стаття |
Мова: | English |
Опубліковано: |
2015
|
Назва видання: | Economic annals-XXI |
Онлайн доступ: | http://jnas.nbuv.gov.ua/article/UJRN-0000545275 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNAS |
Репозиторії
Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNASСхожі ресурси
-
Trends and development of marketing activities of agricultural enterprises
за авторством: I. A. Kravchuk
Опубліковано: (2016) -
The big data in agricultural enterprises activities: marketing approach
за авторством: O. M. Budnik
Опубліковано: (2016) -
Use of instruments for environmental marketing in economic activity of agricultural enterprises
за авторством: O. I. Shkuratov, та інші
Опубліковано: (2012) -
Features and Principles of Formation of Marketing Strategies in the Activity of Agricultural Enterprises of Ukraine
за авторством: Byvsheva, L., та інші
Опубліковано: (2019) -
Features and Principles of Formation of Marketing Strategies in the Activity of Agricultural Enterprises of Ukraine
за авторством: L. Byvsheva, та інші
Опубліковано: (2019)