Online presence quality assessment in tourism companies of developing countries (Montenegro case study)
Збережено в:
| Дата: | 2015 |
|---|---|
| Автори: | Z. Popovic, B. Rondovic |
| Формат: | Стаття |
| Мова: | English |
| Опубліковано: |
2015
|
| Назва видання: | Economic annals-XXI |
| Онлайн доступ: | http://jnas.nbuv.gov.ua/article/UJRN-0000548223 |
| Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
| Назва журналу: | Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNAS |
Репозитарії
Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNASСхожі ресурси
-
Researching the application of public relations in Montenegro
за авторством: B. Mihailovic, та інші
Опубліковано: (2016) -
Analysis of fiscal and monetary policies coordination in Montenegro
за авторством: D. Sehovic
Опубліковано: (2015) -
Cyrtophora citricola (Aranei, Araneidae) New to the Montenegro Fauna
за авторством: K. G. Mikhailov
Опубліковано: (2013) -
Cyrtophora citricola (Aranei, Araneidae) New to the Montenegro Fauna
за авторством: Mikhailov, K.G.
Опубліковано: (2013) -
Analysis of basic bankruptcy proceedings (case study of Russia and developed countries)
за авторством: S. Emelyanov, та інші
Опубліковано: (2017)