Development of regional consumer market in the system of efficient functioning of trade enterprises
Збережено в:
Дата: | 2015 |
---|---|
Автор: | M. H. Bezpartochnyi |
Формат: | Стаття |
Мова: | English |
Опубліковано: |
2015
|
Назва видання: | Regional Economy |
Онлайн доступ: | http://jnas.nbuv.gov.ua/article/UJRN-0000586569 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNAS |
Репозитарії
Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNASСхожі ресурси
-
Consumer Analysis as a Tool to Improve the Efficiency of Functioning of Consumer Market
за авторством: O. V. Shymko
Опубліковано: (2016) -
Strategy of ensuring of the efficient use of management personnel of trade enterprises of consumer cooperation in the Poltava region
за авторством: O. I. Hlushchenko
Опубліковано: (2015) -
Regional consumer goods market: nature and fundamental basics of functioning
за авторством: N. M. Popadynets
Опубліковано: (2017) -
Internet-marketing communications of trade companies based on consumer typology
за авторством: T. Dubovyk, та інші
Опубліковано: (2015) -
Disproportions and Problems of Internal Consumer Market Development: Regional Aspect
за авторством: V. O. Shevchuk, та інші
Опубліковано: (2008)