Rural areas marketing as a factor of increasing the socio-economic potential of the border region
Збережено в:
Дата: | 2015 |
---|---|
Автор: | I. K. Kravtsiv |
Формат: | Стаття |
Мова: | English |
Опубліковано: |
2015
|
Назва видання: | Regional Economy |
Онлайн доступ: | http://jnas.nbuv.gov.ua/article/UJRN-0000586576 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNAS |
Репозиторії
Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNASСхожі ресурси
-
Modernization of the agricultural market infrastructure in the region as a factor of the rural areas potential increasing
за авторством: V. V. Borshchevskyi, та інші
Опубліковано: (2014) -
Social infrastructure as a factor of realization demographic potential of the Lviv region border rural areas
за авторством: R. T. Tesliuk, та інші
Опубліковано: (2014) -
Activity of the rural communities in border areas in the realization of projects of socio-economic development
за авторством: O. B. Tsisinska, та інші
Опубліковано: (2013) -
Modernization of social infrastructure in rural areas in the context of increasing its economic potential and the evolution of the agricultural market in the region
за авторством: V. V. Borshchevskyi, та інші
Опубліковано: (2015) -
Marketing of rural areas as a new paradigm of management competitiveness of the region
за авторством: V. V. Borshchevskyi, та інші
Опубліковано: (2016)